Spørsmål og Svar
Hva er deres åpningstider?
Mandag: 10-17
Tirsdag: 10-17
Onsdag: 10-17
Torsdag: 10-17
Fredag: 10-17
Lør-Søn: Stengt
Ferie- og helligdager: Se oppdaterte åpningstider via Google
Hvordan kontakter jeg dere?
Fyll in skjema under, så tar vi kontakt med deg så raskt vi kan!
Hvordan bestiller jeg time?
Hvor mye koster sykkelservice?
Oppdaterte prislister og timebestilling finner du her.
Tar du kontakt med oss kan vi gi deg en pekepinn på hvor mye en reparasjon kommer til å koste, men 100% sikre kan vi ikke være før vi får sett sykkelen selv.
Sykkelen min er på service, når får jeg den tilbake?
De aller fleste reparasjoner blir fullført samme dag hvis du har time før klokken 14:00.
Vi kontakter deg på SMS så snart du kan hente sykkelen, eller om vi trenger mer tid for bestilling av spesialdeler.
Ta kontakt med oss med skjema under hvis du ikke har hørt noe, eller lurer på hva status på din sykkel er.
Jeg trenger noe dere ikke har på lager, kan dere skaffe det?
Vi gjør vårt beste i å holde lagerbeholding og produktutvalg på nettsiden oppdatert, og nærmest alt du finner her kan kjøpes i butikken i Grefsenveien.
Ta kontakt med oss med skjema under hvis du er ute etter noe du ikke finner her. Sjansen er stor for at vi kan skaffe det.
Hvordan finner jeg butikken og verkstedet?
Vår adresse er:
Vi ligger rett ved Storokrysset, opp Grefsenveien på venstre side.
Vi ligger bare 100 meter unna sykkelveien ved Ring 3 og knutepunktet for buss/bane/trikk på Storo.
Hva slags frakt alternativer har jeg?
Vi sender alle pakker med Posten. Du bestemmer på hvilken måte du får tilsendt din bestilling når du går gjennom bestillingsprosessen. De forskjellige alternativene har forskjellige priser og du finner oppdaterte priser før legger inn din bestilling.
Hvor lang er leveringstiden?
- Posten/Bring sin leveringstid er 1-3 virkedager.
- Bestiller du før klokken 14:00 på hverdager så sender vi pakken din samme dag.
- Setter du ordre etter 14:00 så sender vi den innen en virkedag.
(Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid ved salgsperioder og høytider.)
Åpent kjøp hos Zen Sykkel?
Ved kjøp av varer på zensykkel.no kan du alltid sende de i retur innen 30 dager fra du mottok varene, jmf. angrerettloven. Angreretten gir deg rett til å få pengene tilbake. Varen må ligge i originalemballasjen med merkelapper hengende på og varene må være ubrukt.
Du er ansvarlig for pakken helt til vi har mottat den i retur.
Vi anbefaler at du følger disse instruksjonene hvis du ønsker å returnere en vare via posten.
Undertøy og kroppsnære plagg byttes ikke dersom originalemballasjen er brutt.
Hvordan fungerer retur og bytte?
Trenger du å returnere eller bytte varer handlet hos oss? Følg stegene under:
1. Kontakt oss for returlapp
- Kontakt oss her.
- Skriv hvilken ordre det gjelder og oppgi Ordrenr, Navn, Adresse, Epost og TLF.
- Vi trekker fraktkostnaden fra returbeløpet når vi får returen. Her gjelder Bring sine egne satser og det vil variere alt ettersom hva som skal sendes, størrelse og vekt.
2. Fyll ut retur/angrerettskjema
- Du finner denne i sendingsbekreftelse du har fått fra oss på epost.
- Fyll ut skjema og legg det i pakken.
Bytte?
- Legg inn en ny bestilling i nettbutikken.
- Usikker, eller trenger hjelp? Send en epost til info@bikepacker.no!
3. Pakk og send varene til oss
- Pakk varene forsvarlig inn i egnet emballasje.
- Sørg for at alle merkelapper/tags sitter som originalt. Returen er ugyldig hvis produktet er brukt, originalforpakning er brutt, revet opp, tuklet med, skrevet på, tapet eller på noen annen måte forandret fra sin originale tilstand.
- Lever inn til nærmeste postkontor eller post-i-butikk.
Tilbakebetaling/kreditering med bruk av angrerett.
Tilbakebetaling vil skje ca 7-14 dager etter at søknaden er behandlet og godkjent av oss.
Bytte innen 30 dager.
Du kan bytte ubrukte varer til noe annet innen 30 dager. Følg stegene over for retur. Når ordren din er håndtert vil bytte av vare skje fortløpende og sendes fra vårt lager.
Vilkår
For å få tilbakebetalt hele beløpet ved bruk av angrerett skal varen være i samme stand som da du mottok varen, i original emballasje, med merkelapper og uten synlige bruksmerker. Dersom originalemballasje er ødelagt vil varen anses som brukt og en vurdering på verdireduksjon vil tas. Har varen synlige bruksmerker vil ikke retur bli godkjent og sendes tilbake på kjøpers egen regning.
Kan jeg endre/avbestille en ordre?
Ønsker du å avbestille eller endre en ordre må du ta kontakt med nettbutikken så fort som mulig etter satt ordre.
Pakken din pakkes og sendes samme dag dersom du bestiller før kl 14:00 på en hverdag.
Tar du kontakt umiddelbart etter bestilling, og før ordren din er pakket, gjør vi det vi kan for å oppfylle ønsket ditt.
Tar dere service på elsykler?
Ja! Legg inn en timebestilling her.
Vi utfører diagnose, oppdateringer og reparasjon av elsykler med BOSCH og SHIMANO systemer.
Har du et annet system? Vi kan fortsatt hjelpe deg med dekkskift, bremser, gir etc. Legg inn en timebestilling via lenker over.
Tar dere service på dempere?
Er der verdt å fikse sykkelen min, eller skal jeg bare kjøpe ny?
De aller fleste sykler kan fikses!
Har du en dyrere sykkel vil det alltid lønne seg å reparere den.
Har du en eldre sykkel og usikker på tilstanden? La oss ta en titt på den, se hva som trengs og gi deg beskjed uforpliktende prisoverslag.
Leier dere ut sykler?
Vi kan hjelpe deg med leie av terrengsykkel.
Ta kontakt med oss så ser vi hva vi kan få til.
Kontakt oss
Noe du lurer på? Ta kontakt med oss så hjelper vi deg.
Kontaktskjema